LCD Elektroniskās Droseles Kontrolieris Sprint Booster Degvielas Pedāli Komandieris Chip Tuning 10 Disku Veidiem Sacīkšu TOYOTA ESTIMA 2006+

LCD Elektroniskās Droseles Kontrolieris Sprint Booster Degvielas Pedāli Komandieris Chip Tuning 10 Disku Veidiem Sacīkšu TOYOTA ESTIMA 2006+

(0 Atsauksmes)
€175.06 €110.29

Krāsa:
  • Apraksts
  • Atsauksmes

Režīma funkcija ievads:

E-diska režīms

Ekonomikas paātrinājuma režīmā, iegādāšanās regulēšana nav nepieciešama,Samazina degvielas patēriņu laikā paātrinājumu.

I-drive režīmā

Automātiskais vadības režīms automātiski koriģē jutību pārziņa, lai atbilstu braukšanas apstākļiem, kas ir ideāli piemērots tiem, kuri vēlas, lai uzstādītu un aizmirst.Izcili pilsētas braukšanas.Auto Kontroli ir tas, kas padara unikālu .

PILSĒTAS režīms

PILSĒTAS režīms piedāvā (no 1 līdz 10) 10 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmenis 10 .Maksimālais paātrinājums reaģēšanas uzlabošanu par 30% .

SPORTA režīms

SPORTA režīms piedāvā (no 1 līdz 10) 10 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 10. un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Šajā režīmā, Maksimālo paātrinājumu atbilde par 60%.

SPORT + režīmā

SPORT+ režīmā piedāvā (no 1 līdz 10) 10 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmenis 10 .Milzīgais ātrums, konkurence ,spēcīga stumšanas ātrums,Maksimālais paātrinājums atbilde par 90%.

SACĪKŠU režīms

SACĪKŠU režīms režīms piedāvā (no 1 līdz 10) 10 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmenis 10 .Milzīgais ātrums, konkurence ,spēcīga stumšanas ātrums,kas peld sajūtu braukšanas laikā ieteicams izmantot arēnās ,Maksimālais paātrinājums atbilde par 120%.

IZSLĒGTĀ režīmā

Nes transportlīdzekli atpakaļ standarta

Kāpēc man vajadzētu izmantot elektronisko droseles kontrolieris?

Jauniem transportlīdzekļiem, kas mainās katru gadu, galvenokārt tāpēc, ka notikumi elektronikas.Transportlīdzekļa sistēmas, kas tika mehāniski kontrolētiem tagad kontrolē transportlīdzekļa datoru.Viena šāda jauna sistēma, ir elektroniskās droseles kontroles, kas pazīstama kā drive-by-wire.

Drive-by-wire sistēma novērš parasto mehāniski darbināmu sistēmu, kas tika izmantota kopš automašīnām.Standarta mehāniski darbināmas akseleratora pedāli, izmanto kabeli, kas pievienots no pedāli ar droseli iestāde.Kad jūs nospiež uz leju uz pedāli, kabeļu atver droseli plate, kas ļauj gaisa iet caur motorā.Dzinēja APGR. / min ir tieši proporcionāla leņķi droseles plates.

Ar drive-by-wire, kabeļu aizstāj ar elektroniski vadāmu sistēmu, izmantojot progresīvas elektromehānisku pievadu, vietā kabelis, ar akseleratora pedāļa pozīcijas sensora ir savienota ar akseleratora pedāli.Šo sensoru,kas ir potenciometrs, nosaka nostāju, akseleratora pedālis un signāli šo informāciju, lai transportlīdzekļa ECU, savukārt, komandas droseles kontroles mehāniskiem, lai atvērtu vai aizvērtu droseles vārstu.

Vai jūs Jūtat, ka jūsu gāzes pedālis Sūklis ?

Drive-by-wire sistēma ir ierobežojumi, tomēr galvenā problēma ir, ka droseles reakcijas laiks ir ievērojami lēnāks.Droseles reakciju, kas pazīstams arī kā transportlīdzeklis tautas atsaucību, ir pasākums, cik ātri iekšdedzes dzinēju var palielināt tās jaudu no zemas APGR. / min augstākā jaudīgāku APGR. / min atbildot uz transportlīdzekļa vadītāja lūgumu paātrinājums; spiežot pedāli uz leju.Droseles reakcija bieži vien ir samudžināts ar labāku enerģijas; tomēr droseles reakcija ir faktiski izmērīt laiku, kas vajadzīgs, mainīt izejas jauda.

Draiveri visi novērtējam, need for speed un aizraušanās spiežot mūsu automašīnām uz jaunāku robežas, un lēnāk droseles reakcija būs tikai prasa vairāk laika, lai saņemtu savu transportlīdzekli ir max jauda.Lai šo problēmu risinātu, pēcpārdošanas pasaulē ir izstrādājusi jaunu sistēmu, lai apietu rūpnīcas elektroniskās droseles kontroles iestatījumus, kas ir ievērojams laika perioda.Pedāli Komandieris Droseles Kontrolieris, ir lielisks papildinājums piebilst, ka papildus "WOOW", lai savu drive-by-wire transportlīdzekli.

Elektroniskās droseles kontrolieris būs pamatā, ko iet, ECU transportlīdzekli.Kontrolieris ir paredzēti, lai ņemtu informāciju tieši no akseleratora pedāļa pozīcijas sensora un apkopot to augsta ātruma regulators ķēdes.Tas arī nedaudz sasniegumiem, kas skaita, un tad to nosūta tieši ECU.By nosūtot informāciju uz datoru, šādā veidā pāris pārbaudes var apiet un, ka motors datoru padarīs pirms nosūtīšanas signālu, lai atvērtu droseli plāksne.Ar šo kontrolieris, jums ir 7 dažādu plānošanas iespējas; PILSĒTAS režīms\ SPORTA režīms\ SPORT + režīmu\SACĪKŠU režīmā\ E-drive mode\ I-drive mode\ OFF režīmā,PILSĒTAS režīms\ SPORTA režīms\ SPORT + režīmu\SACĪKŠU režīmā plānošanas variants ir no 1 līdz 10 Līmeņi,10 Līmeņiem Paātrinājums.Tomēr Paātrinājuma būs ievērojami ātrāk.

  • Izcelsme: Kontinentālās Ķīnas

0 Atsauksmes par šo